2011. július 25., hétfő

Vigyázz, kész, rajt!

Üdv, kedves erre járó idegen! :)

Ismét jelentkezem, ismét megpróbálkozom egy újabb bloggal, már nem is számolom hányadikkal, egy kezemen nem is lehet összeszámolni. Sokadik alkalommal próbálkozom újra, nem is értem, miért, hiszen ennek is csak egy vége lesz: rohamos időn belül lejár a regisztrációm, minekután ókor se teszem be a lábam… Na, de mindennek ellenére azért próbálkozni szabad, nem kerül semmibe, szóval uccu neki!

Mint minden fiatal, és aránylag normális ember, én is szeretem a filmeket. A könyveken kívül ez az egyetlen dolog, ami képes kicsit kikapcsolni, mikor elegem van a hétköznapok szürke forgatagából, mikor megunom, hogy „nekem sosem jön össze semmi”, mikor egy kis kikapcsolódásra vágyom. Imádok olvasni is, de az kicsit lassabban megy, mint egy film megnézése, ráadásul egy-egy képkocka néha képes teljesen kiszakítani a világomból; elfelejtem, hogy ki vagyok, hogy miért nézem ezt, csak elragad a hév, és beleélem magam az adott szituációba. Ez az életérzés leginkább otthon jön elő, mert – ugyan mostanában elég ritkán járok moziba, de amikor kicsit gyakrabban néztem el arrafelé, nos… egész egyszerűen ott nem tudom magam elengedni. Sok ember ül körülötted, az egyik popcornt ropogtat, a másik szürcsöli a kólát, vagy az egyéb cukros, csöppet diétaellenes löttyöt, a harmadik hangosan motyog, és így mindenki hallhatja, hogy mi a véleménye a filmről, a negyedik pedig a mobiljával játszadozik, így tudatosítva bennünk, hogy ő milyen fontos személy, még egy filmet sem tud végignézni anélkül, hogy ne nézne rá a mobiltelefonjára. Nem is beszélve az egyéb esetekről, mikor például késve érkeznek a filmre, és mindenkin keresztül áttaposnak, semmi „bocs” vagy „köszi”, csak vihognak, mint a fakutyák. Azt pedig már említeni is idegörlő, mikor a film legizgalmasabb perceiben jut eszébe valakinek, hogy nagyon, és kibírhatatlanul kell pisilnie… Hű.
Azt hiszem, nem árulok el nagy titkot azzal, ha azt mondom, nem rajongok a mozikért, ennek ellenére azért gyakran megfordulok arrafele, hiszen olyan hangvilág és képi megjelenítés (ami a nagyságát illeti) otthon sajnos nem elérhető. Épp a minap voltam, konkrétan előző héten megnézni a Transformers 3-at, szóval kezdődjön blogom első bejegyzése ezzel a filmmel.

FIGYELMEZTETÉS: A bejegyzéseim mind-mind SPOILERT, vagyis tartalomleírást fognak tartalmazni, ezért arra kérek mindenkit, hogy aki még nem látta az adott filmet, és szeretné megnézni, ne olvassa el a bejegyzést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése