2013. május 7., kedd



Szégyen és gyalázat, amiért így eltűntem... nem is tudom, mi lehetne a legjobb magyarázat... Talán az, hogy hatalmas változások következnek be az életemben, aminek köszönhetően nem nagyon jut időm a blogolásra, megírni a véleményemet az aktuálisan olvasott könyvekről vagy a látott filmekről. Ez viszont nem jelenti azt, hogy nincsenek ilyenek, tehát úgy döntöttem, hogy vissza fogok térni a kis blogomhoz. :) Az a nagy helyzet, hogy az írással úgysem nagyon haladok, annak ellenére, hogy ötletek ezrei kószálnak a fejemben, egyszerűen nem tudok huzamosabb ideig a történetemre koncentrálni, így az új regényem is csak az elején jár. :(
Sok-sok tervben lévő véleményezést írtam össze a kis bakancslistámban, viszont sajnos azok közül egy nem sok, annyi sem valósult meg, tehát úgy döntöttem, frissítek egyet azon a listán. :)


Könykrónika:
* LanaSwan/Anita Gayn – Senkineksem kellesz!
                                       – Szükségem van rád!
                                       – Hazudd, hogy szeretsz!
                                       – Azon a nyáron…
                                       – 50 dal, amit rád pazaroltam 


* Barterika – Kamaszkorom utolsónyara…

* E. L. James – A ötven árnyalat trilógia

* Sylvia Day – Hozzád kötve, Melléd láncolva

* Deborah Smith –  A hely, amit otthonnak hívnak


Sorozatszemle:
* Gossip Girl
* Drop Dead Diva
* Once upon a time

Filmélmények pedig még váratnak kicsit magukra; a fentiek azok, amikre rákoncentrálok... Azt hiszem, ez épp elég nagy kihívás ez is nekem. :) Igyekezni fogok még a nyár közepéig mindenről írni. :)

Addig is gyönyörűséges és nyugodalmas napokat kívánok minden erre tévedőnek! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése