2012. november 20., kedd

Cirkusz

„Az élet egy nagy cirkusz.” – szokták volt mondani, vagy a másik, mikor bejelented, hogy elmész cirkuszba: – Minek? Csinálok én neked olyan cirkuszt!

Velem mindez két hete történt meg, mikor is egyik barátnőmmel elmentünk a Fővárosi Nagycirkuszba. Még kicsi lány voltam, mikor utoljára ott jártam, nem is emlékeztem rá, miket láttunk. Határozottan pozitívan csalódtam a műsorban.

Kezdődött a lökött bohóccal, aki hála az égnek nem nézett ki olyan félelmetesen, mint általában a bohócok, a felettébb szimpatikus ceremóniamesterrel pedig nem tudtam betelni!

Nagyon sok szuper produkciót láttunk. Tehetségesebbnél tehetségesebb fiúk és lányok léptek fel, és olyan mutatványokkal kápráztatták el a közönséget, hogy csak na! Úgy ugráltak ide-oda, mintha gumilabdák lennének. Mintha a gravitáció megszűnt volna, ők pedig csak lebegnének!
Félelmetes volt, amikor azon a hatalmas kerekes csodán mászkált bekötött szemmel a pasas! Végig arra gondoltam, hogy na, most fog leesni, mi pedig szemtanúi leszünk egy halálesetnek! (Csak mellesleg: ez teljesen a plafonig ér, és ő a külső részén is gyalogolt... a KÜLSŐ RÉSZÉN!)



Rengeteg állat mutatta meg a tudását, akiket nagyon remélem, hogy nem barbár módszerrel tanítottak be! Vicces, a csökönyös szamár is végig egy helyben áll, mikor a kecskék felugráltak a hátára, ő pedig szépen tűri… Mint a brémai muzsikosok! Volt ott kakas, tyúk, kecske, szamár, kutya, minden, ami szem szájnak ingere.



Láthattunk két elragadó fókaszerelmespárt, akik fincsi halacskáért cserébe szórakoztattak minket. Láttunk ugrabugráló majmokat, bicikliző és autószerelő papagájt, és tényleg megannyi tehetséges fiatalt. Az egyik csapat egykerekűn ügyeskedett, a másik nyolc labdával zsonglőrködött, a harmadik felcsavarodott valami anyagra, egyszerűen mesések voltak.



Természetesen voltak vicces jelenetek is, két számban például még a közönséget is bevonták, ergo tényleg nem unatkoztunk.

Mindenkinek ajánlom! Egy jó kis hétvégi kikapcsolódás, amikor elfelejted, hogy milyen sok dolgod lenne még, és csak a mostra koncentrálsz. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése