2012. október 30., kedd

Dance again


Ahoj, figyelem-figyelem!


Sok-sok kihagyás után ismételten itt vagyok. Az elmúlt időszakban egy kicsit (nagyon) eltűntem. Ennek nincs különösebb oka, hacsak nem a végtelen lustaság, és közelmúltban lezárult II. Imagine Kupán való zsűriskedésem. (Link jobbra. -->)
Vagy az, hogy a saját regényemmel akartam elsődlegesen haladni… vagy a végtelen lustaság. :) De most újult erővel, kedvvel és lelkesedéssel vagyok megint itt, és több régen látott/olvasott filmet, könyvet fogok kielemezni, hátha lesz, aki kedvet érez majd valamelyik gyöngyszemhez. :)
Továbbá szeretném megköszönni Venomnak, hogy írt egy bejegyzést, ezzel tudatosítva bennem, hogy nekem van ám egy blogom, amit jócskán elhanyagoltam az utóbbi időben. :)

No, akkor lássunk is neki! Előre szeretném közölni, hogy ezentúl minden bejegyzés végére odabiggyesztem az IMDb-s linket, így könnyebben rá lehet keresni a színészekre, nem írom minden karakter mellé a színész nevét. :) (A régebbi bejegyzéseim, mint a TVD és PLL még nem e séma szerint íródott, de a linket akkor is megtaláljátok. :) )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése