2012. november 20., kedd

Bakancslista

Úgy gondoltam, összeírom, hogy milyen véleményezések várhatók tőlem még ebben az évben. Igyekszem mindent betartani, és hátha ez a lista is segít majd és mindig figyelmeztet, ha megint abba a csapdába esnék, hogy elfelejteném, nekem van ám egy blogom. :)

Könykrónika:
* LanaSwan/Anita Gayn – Senkineksem kellesz!
                                       – Szükségem van rád!
                                       – Hazudd, hogy szeretsz!
                                       – Azon a nyáron…


* E. L. James – A szabadság ötven árnyalata

* Sylvia Day – Hozzád kötve

Továbbá a be nem kalkulált, egyszeriben csak felfedezett könyvek, amiknek nem tudtam ellenállni és elolvastam. :)

Filmélmények:
* Szerencsecsillag
* Charlie St. Cloud halála és élete
* Várandósok – Az a bizonyos 9 hónap
* A hírnök
* Csak tudnám, hogy csinálja
* A JK Rowling sztori

* Kispályás szerelem

Ezek azok a filmek, amikről mindenképpen szeretnék írni kritikát, az utolsón kívül az összest láttam (ezt pedig mindenképpen szeretném még idén megnézni moziban), tehát már csak le kéne írni a benyomást. Remélem, belefér az időmbe. :)
Ezen kívül pedig számítani lehet még (általában karácsonyi) filmek véleményezésére, ugyanis így az ünnepek közeledtével nagyon sokat meg szoktam nézni. :)

Sorozatszemle:
* Gossip Girl
* Drop Dead Diva
* Once upon a time

Hogy a listából mennyit tudok kihúzni még december 31-ig, az kérdéses, de igyekezni fogok! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése