Könykrónika:
* LanaSwan/Anita Gayn – Senkineksem kellesz!
* Barterika – Kamaszkorom utolsónyara…
* E. L. James – A szabadság ötven árnyalata
* Sylvia Day – Hozzád kötve
Továbbá a be nem kalkulált,
egyszeriben csak felfedezett könyvek, amiknek nem tudtam ellenállni és
elolvastam. :)
Filmélmények:
* Szerencsecsillag
* Charlie St. Cloud halála és
élete
* Várandósok – Az a bizonyos 9
hónap
* A hírnök
* Csak tudnám, hogy csinálja
* A JK Rowling sztori
* Kispályás szerelem
Ezek azok a filmek, amikről
mindenképpen szeretnék írni kritikát, az utolsón kívül az összest láttam (ezt pedig mindenképpen szeretném még idén megnézni moziban), tehát
már csak le kéne írni a benyomást. Remélem, belefér az időmbe. :)
Ezen kívül pedig számítani lehet
még (általában karácsonyi) filmek véleményezésére, ugyanis így az ünnepek közeledtével
nagyon sokat meg szoktam nézni. :)
Sorozatszemle:
* Gossip Girl
* Drop Dead Diva
* Once upon a time
Hogy a listából mennyit tudok
kihúzni még december 31-ig, az kérdéses, de igyekezni fogok! :)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése